Monday, February 11, 2008

Good morning

"Praise the LORD, O my soul! While I live I will praise the LORD; I will sing praise to my GOD while I have my being. "

Psalm 146 : 2

FATHER, during all theses years, I learn to know YOU better, through YOUR Word, YOUR Presence. YOUR love is so deep.

Today is Valentine's day, and now it became a wish of love for everybody.

I wish you the best, the greatest love, and this greatest love come from the LORD.

GOD bless you

With love

Christie

Bonjour

" Je louerai l'ETERNEL tant que je vivrai, je psalmodierai en l'honneur de mon DIEU tant que j'existerai."
Psaumes 146 : 2

PERE pendant toutes ces annees, j'ai appris a mieux TE connaitre au travers de TA Parole, et de TA Presence. TON Amour est si profond.

Aujourd'hui c'est la St Valentin, et maintenant c'est devenu une fete ou tout le monde ce souhaite beaucoup d'amour.

Je vous souhaite le meilleur, le plus grand amour, et ce plus grand amour vient de DIEU.

DIEU vous benisse

Avec amour
Christie