Thursday, December 13, 2007

Good morning

On TV, I heard somebody say, the part you feed the most will be the strongest. LORD I want to feed on YOUR Word. Life is so different when I depend on YOU LORD, it have another dimension. Because I depend on YOU LORD, I thank you for the people YOU bring into my life.
When we want to know YOU and be close to YOU, YOU reveal to us YOUR Character, and show us the way.

" This is what the LORD says. "

" Blessed is the man who trusts in the LORD, whose confidence is in HIM. He will be like a tree planted by the water that sends out its roots by the stream. It does not fear when heat comes
its leaves are always green. It has no worries in a year of drought and never fails to bear fruit. "

" The heart is deceitful above all things and beyond cure.
Who can understand it ? "

" The LORD search the heart and examine the mind to reward a man according to his conduct. "
Jeremiah 17 : 5 - 7 - 8 - 9 - 10

Because I trust YOU LORD when I go through difficulties like everyone, YOU show me the way and sometimes YOU carry me.
YOU show me the right direction. It is wonderful , peace come into my heart a peace who pass all undrerstanding, a comfort, and an understanding when I least expected . With YOUR answer comes YOUR Glory.

I pray for thoses who don't know, to open their heart to YOU and let YOU show them the Way. To understand that YOU are our Creator, and YOU are our Savior who saved us from that horrible darkness. YOU are alive today in our heart.

Thank you FATHER , life with YOU is eleveted, YOU always have a great answer, so deep.
YOU give me also the patience to understand YOUR answer on YOUR time. Thank you LORD, I love you more and more each day.
In JESUS Name

With love
Christie

Bonjour

A la television j'ai entendu une personne qui disait; la partie que vous nourrissez le plus sera la partie la plus forte.
SEIGNEUR, je veux me nourrir sur TA Parole. La vie est tellement differente lorsque je depends de TOI, la vie a une autre dimension.
Parce que je depends de TOI SEIGNEUR , je te remercie pour les personnes que TU apportes dans ma vie.
Lorsque nous voulons te connaitre et etre aupres de TOI SEIGNEUR, TU nous revele TON Caractere, et nous montre le chemin.

" Ainsi parle l' ETERNEL "

" Beni soit l'homme qui se confie en l' ETERNEL, et dont l' ETERNEL est l'assurance! Il est comme un arbre plante pres des eaux, et qui etend ses racines vers le courant; il ne voit pas venir la chaleur et son feuillage reste verdoyant; dans l'annee de la secheresse, il est sans inquietude et il ne cesse de porter du fruit. "

" Le coeur est tortueux par-dessus tout et il est incurable: Qui peut le connaitre? "

" MOI l' ETERNEL, J'eprouve le coeur, je sonde les reins, pour rendre a chacun selon ses voies, selon le fruit de ses agissements. "
Jeremie 17 : 5 - 7 - 8 - 9 - 10

Parce que je crois en TOI SEIGNEUR, lorsque je vais au travers de difficultees comme tout le monde, TU me montres le chemin, et quelque fois TU me portes.
TU me montres la vrai direction, c'est merveilleux, la paix vient dans mon coeur, une paix qui depasse toute compreention, un reconfort, et une compreention viens lorsque je m'y attends le moins. Avec TA reponse vient TA Gloire.

Je prie pour ceux qui ne TE connaissent pas, de t'ouvrir leur coeur et de TE laisser leur montrer le chemin. De comprendre que TU es notre createur, et TU es notre sauveur qui nous a sauve de ces terribles tenebres. TU vie aujourd'hui dans nos coeur.

Merci PERE, la vie avec TOI est grande et elevee, TU as toujours une merveilleuse reponse, si profonde. TU me donnes la patience de comprendre TA reponse en TON temps.
Merci SEIGNEUR, je t'aime chaque jours de plus en plus.
Au Nom de JESUS

Avec amour
Christie