Tuesday, December 04, 2007

Good morning

Life is a passage, I am passing through. Her, I am for a moment. What I will take with me when I leave, what is important?
What do I take with me eternally. What do I live for, her on that earth?

We all ask ourselves that question at one moment or another in our life.

I find the answer long time ago and the answer is solid , it stay with me for years. Storm in my life did not stop me in my understanding, but on the contrary it strengthen me in my belief.

The word of the LORD fits perfectly with my daily needs. His word does not destroy me, but on a contrary, HIS word elevate me, and bring me closer to HIM.

" To the faithful YOU show yourself faithful."

" YOU, O LORD, keep my lamp burning; my GOD turns my darkness into light. "

" It is GOD who arms me with strength and makes my way perfect. HE makes my feet like the feet of a deer; HE enables me to stand on the heights. "
Psalm 18 : 25 - 28 - 32
" For where your treasure is, there your heart will be also. "
Matthew 6 : 21

FATHER, I feel safe with YOU.I belong to YOU eternaly Thank you LORD JESUS.
I pray that a multitude of people come to know YOU and receive YOU in there heart.
In JESUS Name

With love
Christie

Bonjour

La vie est un passage, et je passe au travers. Je suis ici pour un moment. Que vais-je emporter avec moi lorsque je pars. Qu'est ce qui est important.
Que vais-je emporter avec moi eternellement. Pour quelle raison je vis sur cette terre.

Nous nous sommes demandez tous a un moment ou a un autre dans notre vie cette question.

J'ai trouve la reponse, il y a longtemps et la reponse est solid, elle reste avec moi pendand des annees. Les orages de la vie ne m'ont pas arrete dans ce que je comprend, mais au contraire ils m'ont solidifies dans ma croyance.

La Parole de DIEU est parfaitement adapte journellement pour tous ce dont j'ai besoin . SA Parole ne me detruit pas mais au contraire, SA Parole m'eleve et me rapproche plus pres de LUI.

" Avec celui qui est loyal TU TE montres loyal "

" C'est TOI qui fais briller ma lumiere; L'ETERNEL, mon DIEU, eclaire mes tenebres. "

" C'est DIEU qui me ceint de force et qui rend parfait mon chemin. Il rend mes pieds semblables a (ceux) des biches et me fait tenir sur les hauteurs. "
Psaume 18 : 26 - 29 - 33

" Car la ou est ton tresor, la aussi sera ton coeur. "
Matthieu 6 : 21

PERE, je me sens protege par TOI. C'est a TOI que j'appartiens eternellement. Merci SEIGNEUR JESUS.
Je pris qu'une multitude de personnes viennent a TOI et TE recoivent dans leur coeur.
Au Nom de JESUS

Avec amour
Christie