Thursday, January 12, 2012

Good morning

"JESUS said."
" I tell you the truth, whoever hears MY word and believes HIM who send ME has eternel life and will not be condemned; he has crossed over from death to life"
John 5: 24

" Behold, I am coming soon! Blessed is he who keeps the words of the prophecy in this book."
Revelation 22:7

Thank you FATHER for giving us everything we need to know at every stage of our life.

I love you LORD so very much
In JESUS CHRIST Name

With love
Christie

Bonjour

" JESUS dit."
" En verite, en verite, JE vous le dis celui qui ecoute MA parole et qui croit a celui qui m'a envoye, a la vie eternelle et ne vient pas en jugement, mais il est passe de la mort a la vie."
Jean 5: 24

" Voici: JE viens bientot. Heureux celui qui garde les paroles de la prophetie de ce livre!"
Apocalypse 22:7

Merci PERE de nous donner tout ce dont nous avons besoin de connaitre pendant tout les passages de notre vie.

Je t'aime SEIGNEUR, tellement.
Au Nom de JESUS CHRIST

Avec amour
Christie