Thursday, September 03, 2009

Good morning

I like to walk on the beach, hear the waves rolling on the sand , hear the seagull who can be so loud sometimes, breathe the fresh air.

It remind me the beaches of Normandy, were we spend the summer vacation with my family.

Walking early in the morning on the boardwalk or on the wet sand was a great joy and a peace.

" You will keep in perfect peace him whose mind is steadfast, because he trusts in YOU.
Trust in the LORD forever, for the LORD, the LORD, is the Rock eternal."
Isaiah 26:3-4

Thank you FATHER for YOUR Presence in the storm of my life and when YOU bring confort calm and peace in my heart.
In JESUS Name

With love
Christie

Bonjour

J'aime marcher au board de la mer, entendre les vagues rouler sur le sable, entendre les mouettes qui peuvent etre quequefois tres bruyantes, respirer l'air frais.

Cela me rappelle les plages Normandes ou nous passions nos vacances d'ete en famille.

J'aime marcher tot le matin sur le sable encore mouille ou sur les planches; c'est une joie et une paix.

"A celui qui est ferme dans ses dispositions, TU assures la paix, la paix parce qu'il se confie en TOI .
Confiez-vous en l'ETERNEL pour toujours, car l'ETERNEL, l'ETERNEL est le rocher des siecles."
Esaie 26:3-4

Merci PERE pour Ta Presence dans les tempetes de ma vie et lorsque TU m'apporte TON reconfort calme et paix dans mon coeur.
Au Nom de JESUS

Avec amour
Christie