Friday, September 11, 2009

Good morning

" I AM the true vine and my FATHER is the Gardener.

I am the Vine; you are the branches.If a man remains in ME and I in him, he will bear much fruit, apart from ME you can do nothing.

If anyone does not remain in ME , he is like a branch that is thrown away and withers; such branches are picked up, thrown into the fire and burned.

If you remain in ME and MY Words remain in you, ask whatever you wish, and it will be given you.

This is to MY FATHER Glory, that you bear much fruit, showing yourselves to be MY disciples.
As the FATHER has loved ME, so have I loved you. Now remain in MY love."
John 15:1 and 5 to 9

Thank you LORD JESUS, YOU came on earth to save us, YOU teach us the truth, and YOU love us so very much.
Thank you
In JESUS Name

With love
Christie

Bonjour

" JE suis la vraie vigne et MON PERE est le Vigneron.

JE suis la vigne, vous etes les sarments: : celui qui demeure en MOI et en qui JE demeure, celui-la portera du fruit en abondance car, en dehors de MOI, vous ne pouvez rien faire.

Si quequ'un ne demeure pas en MOI, il est jete dehors comme le sarment, il se desseche, puis on les ramasse, on les jette au feu et ils brulent.

Si vous demeurez en MOI et que mes paroles demeurent en vous, vous demanderez ce que vous voudrez et cela vous arrivera.

Ce qui glorifie MON PERE, c'est que vous portiez du fruit en abondance et que vous soyez pour moi des disciples.

Comme le PERE m'a aime, MOI aussi JE vous ai aimes; demeurez dans MON Amour "
Saint Jean 15:1 et 5 a 9

Merci SEIGNEUR JESUS, TU es venu sur terre pour nous sauver, TU nous enseigne la verite, et TU nous aime tellement. Merci
Au Nom de JESUS

Avec amour
Christie