Tuesday, July 02, 2013

It is good to praise the Lord

Good Morning

It is good to praise the Lord and make music to your Name, O most High, to proclaim Your Love in the morning and Your Faithfulness at night.

  For You make me glad by Your deeds O Lord; I sing for joy at the work of Your Hands.

 The righteous will flourish like a palm tree, planted in the house of the Lord, they will flourish in the court of our God

They will bear fruit in old age, they will stay fresh and green,  proclaiming , " The Lord is upright: He is my Rock, and there is no wickedness in HIM. "    Psalm 92

Thank you Lord for Your presence in every moments of my life. 
I love you Lord, You never leave me
In Jesus loving Name

With love
Christie


Bonjour

Il est bon de celebrer l'Eternel et de psalmodier ( en l'honneur de) Ton Nom, O Tres-Haut! D'annoncer des le matin Ta Bienveillance et Ta Fidelite pendant les nuits.

Tu me rejouis parce que Tu  Fais, O Eternel! Et j'acclame les oeuvres de Tes Mains.  Que Tes Oeuvre son grandes, O l'Eternel!  Combien profondes Tes Pensees!

Les justes fleurissent comme des palmiers . Plantes dans la maison de l'Eternel ils fleurissent dans les parvis de notre Dieu:

 ils sont encore feconds dans la vieillesse, ils sont pleins de seve et verdoyants, pour announcer que l'Eternel est droit. Il est mon Rocher, et il n'y a pas d'injustice en LUI.
  Psaumes 92

Je Te remercie Seigneur pour Ta Presence dans tous les moments de ma vie.
Je t'aime Seigneur TU ne me quitte jamais.

Au Nom de Jesus Christ

Avec amour
Christie