Friday, April 09, 2010

Good morning

"The LORD is a refuge for the oppressed, a stronghold in time of trouble."
Psalm 9:9

" Be strong and take heart, all you who hope in the LORD."
Psalm 31:24

Since January of this year I had terrible pain in my lower neck. Finally after an MRI,they discovered a herniated disc putting pressure on my spinal cord, and soon I have to have a surgery.

I share that with you, I know many suffer in different ways. The LORD is with us and go through that suffering with us. HE said HE never leave us.

Thank you FATHER for YOUR Eternal Presence
In JESUS CHRIST Name

With love
Christie

Bonjour

" Que L'ETERNEL soit une forteresse pour l'opprime, une forteresse pour les temps de detresse."
Psaumes 9:10

" Fortifiez-vous et que votre coeur s'affermisse, vous tous qui vous attendez a L'ETERNEL."
Psaumes 31:25

Depuis le mois de Janvier de cette annee, j'ai eu tres mal dans le bas de mon cou. Finallement apres un MRI, ils ont decouver in hernie disqualle qui fait pression sur ma moelle epiniere. Bientot je dois avoir une operation chirurgicale.

Je vous confis cela, je sais qu'il y a beaucoup de personnes qui souffre de differentes facon.

Le SEIGNEUR est avec nous, et est avec nous au travers de toutes nos souffrances. IL a dit IL nous laissera jamais.

Merci PERE pour TON Eternelle Presence
Au Nom de JESUS CHRIST

Avec amour
Christie